Monday, February 20, 2017

KESAN SHAKLEE KAT BUAH PINGGANG?

Pengambilan makanan tambahan atau suppliment dalam jangka masa panjang sering dikaitkan dengan kerosakan buah pinggang. Memang benar, kajian mendapati beberapa jenis suppliment dan herba boleh merosakkan buah pinggang. 


Tapi apakah jenis supliment yang boleh merosakkan buah pinggang?

Saya secara peribadi berpendapat, kualiti suppliment memainkan peranan yang sangat penting. hal ini kerana, supliment semulajadi lebih mudah di serap berbanding supliment sintetik. Insyallah suppliemnt semulajadi tidak membebankan tubuh badan kita berbanding suppliment sintetik.


Untuk membuktikan lagi, shaklee jugak dah melaburkan duit berjuta dollar untuk membuat land mark study ke atas 1000 individu. daripada 1000 orang tu 278 individu adalah pengamal supliment shaklee. Bukan pengamal supliment 1-2 tahun, tetapi 20 tahun. 

Tujuan kenapa 20 tahun adalah, dalam jangka masa tersebut pelbagai jenis penyakit kronik dapat dikesan. Tapi hasil kajian mendapati pengguna supliment shaklee mempunyai tahap kesihatan yang lebih baik berbanding yang lain.  

kat sini dah terbukti, insyallah supliment shaklee tak membahayakan buah pinggang untuk jangka masa yang lama.



Contoh adalah suppliment vivix yang diperbuat daripada bahan semula jadi, insyallah memberi anda kesihatan tubuh badan yang lagi baik.

Berminat untuk mencuba suppliment shaklee bole hubungi saya 
017.2934098
atau 

Click di bawah untuk pembelian secara online



1 comment: