Thursday, March 16, 2017

KACANG POOL HAJI, FOOD COURT PRESINT 9 PUTRAJAYA

Kadang-kadang sebagai suri rumah ni ada hari mood malas masaknya jugak kan, begitu jugak lah aku. Ada ketika rasa nak makan kat luar sambil ambik angin malam. hehehe

Buat peminat Kacang pool, boleh lah try makan di food court presint 9 Putrajaya. untuk review aku personally yang tak penah makan kacang pool ni memang sedap. Harga RM6/set , kalau tengah lapar boleh oder extra.

Nak ke sini senang je, korang boleh waze food court presint 9, akan sampai lah korang di sini. tapi kacang pool ni hanya dibukak malam saje, sebab hari aku pegi masa lunch hour tutup

Kacang Pool Haji, Presint 9

Esok nye, rasa nak makan kacang pool lagi. so mula la cubaan aku mengreplicate kacang pool ni walaupun bahan-bahan tak cukup hehe. Rasa yang aku buat tu plus minus sama dengan yang makan kacang pool haji tu walaupun barang tak cukup. Tunggu buat lagi sekali, bahan-bahan semua cukup baru aku share resepi =P

Hasil Tiruan, haha





No comments:

Post a Comment