Wednesday, February 8, 2017

OSTEMATRIX BUKAN SEKADAR KALSIUM



Semua mesti dah tahu kan apa itu fungsi kalsium untuk tubuh kita? ya, betul untuk tulang dan gigi. Aku sendiri memang disiplinkan diri setiap malam mesti ambik supplement ni untuk top-up nutrient dalam tubuh badan aku yang semakin tua ni.





Untuk yang belum tahu, ostematrix adalah bukan sekadar kalcium semata-mata tapi ia mengandungi vitamin D, Magnesium, Zinc, Copper, Manganese dan Boron di dalam setiap caplets. Semua nutrient ini adalah penting untuk penyerapan kalsium dan mengelakkan endapan kalsium yang bole mengakibatkan batu karang, serta memastikan kesihatan tulang pada tahap optimum




Formula ostematrix yang unik dan dibuat daripada mineral semulajadi dan garam mineral memastikan penyerapan 99% kalcium 

Untuk aku personally, yang memang amalkan pengambilan ostematrix setiap malam sebelum tidur dapat rasa berbezaan sebelum dan selepas. Kesan yang paling ketara adalah, sebelum ni kalau tengah malam aku akan terjaga sebab cramp macam simpul biawak tu, sangat lah sakit. Aku tak perasan pon bila simpul biawak tu hilang, macam tiba-tiba ja dah takdak.




Kebiasaannya dulu-dulu aku memang susah sangat nak membuang, boleh kira paling kerap pon seminggu 2 kali saja, tapi sekarang boleh katakan setiap pagi selepas breakfast rasa nak ke toilet membuang.

Golongan yang memerlukan Ostematrix:
  1. Ibu mengandung
  2. Ibu menyusu
  3. Mereka yang tak minum susu
  4. Sembelit
  5. Sakit sendi
  6. Senggugut
  7. Ibu dalam pantang
  8. Gastrik
  9. Migrain
sangat sesuai untuk sesiapa yang tak minum susu tapi nak kekalkan gaya hidup sihat. sebab 1 biji ostematrix bersamaan dengan 1 gelas susu berkalsium tinggi.

Sekarang untuk bulan februari shaklee ada buat promotion, beli 6 pecuma 1

Sesiapa yang tinggal di area berdekatan boleh whatsapp untuk COD

017.2934098
atau 


click link untuk pembelian ostematrix








No comments:

Post a Comment