Tuesday, February 14, 2017

VIVIX SUPPLIMENT AWET MUDA

Kebanyakan orang zaman sekarang ni mesti nak menjaga penampilan kan? Apa yang di titik beratkan adalah rupa paras, takut kedut, takut nampak tua. Maka, terjadilah kisah-kisah seperti mak datin nak maintain cantik pegi suntik botox, suntik vitamin c dan sebaginya.




Tak cukup dengan itu, ada individu yang tak bertanggjawab menjual krim-krim kecantikan yang claim bahawa krim tersebut bagus, mampu menghilangkan kedut-kedut wanita-wanita cantik sekalian. Tak salah kak kalau nak cantik, tetapi carilah dari sumber yang selamat. Kulit cantik, dan selamat juga untuk kulit?



Sebelum tu, saya ada satu soalan,

ADAKAH ANDA TAHU BAGAIMANA PENUAAN ITU BERLAKU?

Mari saya ceritakan,

Proses penuaan berlaku di dalam DNA setiap manuasia, hal ini kerana TELOMERE yang berfungsi sebagai suis utama menjana keremajaan setiap orang. Ia merupakan element yang boleh didapati di setiap hujung DNA, dan berfungsi sebagai pengikat yang menghubungkan antara setiap DNA dengan DNA yang lain.




Telomere adalah asas pengukuran umur secara scientificnya, dengan kata yang lebih mudah, semakin pendek telomere semakin tua usia kita dan akan menyebabkan ia tidak mampu melindungi DNA sel.

Kesan daripada pemendekan telomere ini akan menyebabkan seseorang itu kurang cerdas, mempercepatkan penuaan dan menyebabkan pelbagai masalah kesihatan yang lain.


Bukti hubungan telomere, usia dan kesihatan

Bertambah teruk lagi, pemendekan telomere yang berterusan akan meyebabkan pelbagai penyakit kronik. Apabila telemore semakin memendek dan tiada lagi maka sel tidak lagi mampu melakukan replikasi dan sel akan mati. Ini adalah punca, mengapa jangka hayat seseorang menjadi pendek.

Ramai yang beranggapan bahawa, gen hanya mengawal genetic seperti warna mata dan warna rambut semata, sebenarnya fungsi gen adalah lebih dari itu, hebat kan?

Sebagai contoh, sel cancer terjadi apabila berlaku masalah replikasi dalam sel, dan akhirnya sel yang rosak terkumpul dan menjadi kanser

Pengambilan makanan tambahan salah satunya telah terbukti untuk mengawal gen dan menghalang pemendekan telomere.

ALAMAK BAGAIMANA SAYA NAK KURANG KAN PENUAAN TU?

Insyallah ikhtiar ada caranya,

Begini..

Saintis Shaklee menghabiskan masa bertahun-tahun mengkaji tentang isu ini, akhirnya setelah usaha yang mereka lakukan maka lahirlah VIVIX yang mengandungi kombinasi Resevratol dan phytonutrients yang berasal daripada anggur Muscadine.

Antara kehebatan anggur muscadine adalah:


  • Anggur yang jarang ditemui
  • Tumbuh semulajadi dalam cuaca extreme
  • Semakin terdedah kepada cuaca extreme semakin tinggi penghasilan resevratolny

Hasil ujian klinikal mendapati vivixmampu melambatkan proses penuaan dari aspek:


  • Mengoptimakan potensi sel tubuh
  • Membaikpulih sel tubuh
  • Mempertingkatkan tenaga sel tubuh
  • Mempertingkatkan system pertahanan sel tubuh


Okay, antara kebaikan tonik magik ni antaranya,


  • Semulajadi! Bebas dari pewarna tiruan, perasa, pemanis dan pengawet
  • Ramuan yang digunakan berpotensi lebih 10 kali ganda dari resevratol biasa dan hanya bertujuan memperlahankan sel penuaan
  • Mengandungi lebih dari 15 polyphemol termasuk ellagitannins iaitu anti-oksidan semulajadi
  • Vivix telah dipatenkan khas hanya untuk Shaklee

KAT SINI SAYA AKAN SHARE  TESTIMONI/KERATAN AKHBAR PENGGUNA VIVIX




Nak tahu lebih lanjut?

017-2934098

Asmazman
Shaklee Indipendent Distributor

atau

Nak terus beli sendiri guna debit atau credit card, click link di bawah:

http://bit.ly/2l2TIzO


PENAFIAN / DISCLAIMER

Laman blog ini diwujudkan untuk berkongsi pengetahuan dan produk Shaklee yang berkaitan untuk meningkatkan kesihatan para pembaca. Produk ini adalah makanan tambahan kepada diet seharian dan ia tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



No comments:

Post a Comment