Monday, February 13, 2017

VIVIX UNTUK KESIHATAN YANG LEBIH BAIK

APA ITU VIVIX?

Merupakan minuman campuran botani yang merupakan salah satu produk popular Shaklee, juga dikenali sebagai tonik ajaib dan juga sirap Shaklee. Setelah bertahun-tahun kajian dilakukan, maka lahir lah vivix sebagai supplement anti-penuaan. 




KANDUNGAN VIVIX?

Supliment ini mengandungi campuran Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan poligenol menjadikan vivix sangat berkhasiat untuk kesihatan anda.


Campuran bahan di atas adalah kaya dengan Polifenol.

Apa itu Polifenol? Ia merupakan kumpulan fitokimia daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat anti-oksidan dan sel anti-penuaan semulajadi, dalam erti kata lain, ia adalah kimia semulajadi yang melambatkan proses penuaan





KEBAIKAN VIVIX

Terdapat banyak kebaikan dan manfaat vivix, antara yang paling UTAMA adalah:
  •          Melindungi dan membaiki sellular DNA
  •          Memberi impak positif pada pengawalan genetic
  •          Menggalakkan pembentukan mitochondria (sumber tenaga dari sel)
  •         Melambatkan pembentukan proton AGE (lambatkan penuaan)

VIVIX UNTUK SIAPA?

Untuk kearah kesihatan yang lebih baik, semua golongan digalakkan minum vivix. Tambahan pula, kita sebenarnya banyak terdedah kepada radikal bebas dan berpotensi untuk mendapat penyakit akibat sel-sel yang rosak

Memang benar, sesetengah orang berpendapat jika sakit terus ke hospital, tetapi untuk mereka yang ingin cuba kaedah alternative boleh memcuba vivix. Hal ini kerana,ramuan yang saya nyatakan diatas membantu mengurangkan risiko dan kesan penyakit yang dihadapi.


Nak tahu lebih lanjut?

017-2934098

Asmazman
Shaklee Indipendent Distributor

atau

Nak terus beli sendiri, click link di bawah:

http://bit.ly/2l2TIzO


PENAFIAN / DISCLAIMER

Laman blog ini diwujudkan untuk berkongsi pengetahuan dan produk Shaklee yang berkaitan untuk meningkatkan kesihatan para pembaca. Produk ini adalah makanan tambahan kepada diet seharian dan ia tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.








No comments:

Post a Comment